Plugg innan bio

Hej! Jag har väldigt svårt för att plugga men har bestämt mig för att försöka lite nu innan jag träffar Julia. Ska jobba med mitt projekt arbete, det handlar om hur bild och text kan sammankopplas och ge säga samma sak. Altså typ hur en bild och en text kan gen samma känsla eller berätta om samma händelse. Men jag får se om jag byter projekt arbete för hitils har det inte gått så bra kanske för att jag inte börjat jobba än och ta tag i det men, men. Men innan jag börjar plugga så måste göra iorning nått att äta för på tom mage kan man inte göra någonting. :D

  
En av mina favvoritlåtar: Märk hur vår skugga framförd av Imperiet
PoK /Hedda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0