blogg hora :)

hahha känner mig yperst patetisk med att jag och hedda sitter med varsin
dator och skriver på samma blogg HAHHA. misslyckade människor vi är eller hur ??
Och precis nu i detta skede gick mitt armband från 80 talet sönder:( buhuhu. Idag har jag varit i skolan, as trött och seg holler nog på att bli sjuk / jag är döende ? sen så drog jag hem till Hedda och vi lagade mat tonfisk röra med pasta :) gott!! och nu har vi presis slurkat i oss en kopp choklad och en kladd kaka (syndar mitt i veckan) så vi har fott oss en rigäl choklad frossning men nu ska vi snart kolla på simpsons filmen Hedda hadde inte sett den så ... (hon e en yber tönt )

pöössaaar er älskade PERNILLA !! <3

 
älskar melissa horn och får men att ta mig samman och andas hon e helt fantastisk precis som sin mor
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0