Bio med Julia imorgon!

Imorgon ska jag gå och se på the last airbender på bio med min kompis julia det ska bli jätte kul!!



Jag tycker verkligen att bio är skit mysigt men man har nästan aldrig tid och råd att gå på det. Det är snyd  igentligen för när man säger att man inte har råd att gå på bio för att man måste spara sina pengar och köpa andra saker vad köper man då? Cigg kanske eller Sprit? Kanske ännu ett meningslöst klädesplagg som man andvänder en gång och sedan låter ligga i garderoben för alltid? Eller kanske man går och handlar godis och läsk istället? Hur som hels slösar man ju bara oftast bort pengarna ändå på relativt onödiga grejor så varför inte lägga det på bio? Jag ska försöka börja gå på bio typ minst en gång i månaden framöver.
 
Här är några filmer jag vill se:

Harry Potter och dödsrelikerna

Pappa på burk

Narnia: Skeppet gryningen

Biutiful


Men nu ska Jag och pörcy ut på en snabb promenad ;) Hörs Senare!
 
PoK /Hedda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0