Är nu 18!

Kom pricis hem från en plåtning med stylebystars.com. Det var kul och jag fick fotas i en snygg lång klänning som man kanske borde ta och köpa. Dock är jag väldigt trött för vi dansade hela dagen i skolan idag för vi håller på med ett projekt i estetiskt skapande. Och igår firade mina fina vänner mig för jag fyllde 18år , först gick jag och satte mig och tog en öl med två vänner och sedan åkte jag hem till Lilun. Hon och Pernilla hadde planerat en liten överrasknings fest eller "barnkalas" haha men vi hade jätte kul och det kändes skönt att vara lite barnslig trotts man fyllt 18! nu ska jag äta middag, det blir tortilla med kyckling! mums!

PoK / Hedda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0