Go dag

Idag har jag varit hemma hos mamma och varit hos tand läkaren men jag gjorde inget hah hartar tandläkare så jag gick därifrån utan att ens öppnat munen men fick en ny tid 7 dec :( rädd redan nu men har fått lungande jag ska ta innan och får lust gas där kommer ju vara hör som ett hus :D hahah inte okej så idag har jag och hedda bestämt att vi värkligen ska bli bästa bloggen evver  så ge oss tips på hur vi kan göra bloggen till den bästa tänk bara , tack till andra hedda som fixade til våran blogg :) <3<3 nej nu ska jag kolla lite på disny channel  och bara dega till kvart över fyra då mit tåg rullar mot sthlm :) kram




Dom kommer en dag ta över världen och borra söner allas tänder .. livrädd :'( <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0